Navrátilova 1241 / 3, Ostrava - Svinov 721 00

Pokud chcete reklamovat díly nebo příslušenství zakoupené u společnosti Maxbike s.r.o. postupujte prosím následujícím způsobem:

  • Vyplňte kompletně reklamační protokol, včetně přesného popisu závady.
  • Zašlete reklamované zboží prostřednictvím přepravce (Česká pošta, GLS nebo jiný) nebo zajistěte jiným způsobem doručení na adresu společnosti Maxbike s.r.o. Navrátilova 1241/3, 721 00, Ostrava - Svinov.
  • Reklamované zboží prosím před dodáním k reklamaci zbavte všech nečistot a vyčistěte tak, ať je hygienicky nezávadné.
  • Je doporučeno důkladné zabalení zboží, aby nedošlo k jeho poškození z důvodu nedostatečného zabalení, jelikož neručíme za případné poškození v důsledku přepravy.

Pokud chcete reklamovat jízdní kolo nebo elektrokolo zakoupené u našich autorizovaných prodejců, kontaktujte prosím přímo prodejce, u kterého jste kolo zakoupili. Reklamaci buď vyřeší prodejce přímo na své provozovně nebo nás jako výrobce bude sám dále kontaktovat dle druhu reklamace.

Reklamační protokol

Přihlásit odběr novinek

...už vám nikdy nic neunikne!!!